Afscheid; - Reisverslag uit Elim, Zuid-Afrika van Inge en Alette - WaarBenJij.nu Afscheid; - Reisverslag uit Elim, Zuid-Afrika van Inge en Alette - WaarBenJij.nu

Afscheid;

Blijf op de hoogte en volg Inge en Alette

10 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Elim

Goeiemore julle,

Dit is waarschijnlijk een van onze laatste reisblog.
We hebben afscheid genomen van stage. Al onze opdrachten met een goed afgerond, wat betekend dat we klaar zijn met verslagen typen en school:)

Vorige week hebben we een afscheidsbraai georganiseerd voor het personeel, dat was echt een geslaagde actie. Ook het personeel dat vrij was, kwam voor ons naar de braai!
Afgelopen donderdag hebben we afscheidsfeestje voor de kinderen georganiseerd. De mensen van de kombuis hebben iets lekkers gemaakt voor de kinderen en dit hebben we met alle kinderen in de gym opgegeten! Daarna deden we de moreseeën, dit word altijd S ochtends met de kinderen. Er word dan gezongen en een stuk uit een tekstdagboek gelezen. Wat een enthousiasme van de kinderen en ook van het personeel! :) Het is heerlijk om te zingen op de traditionele manier met een goede ritme ondersteuning.
Wij hebben een film gemaakt van het tehuis en deze hebben we aan het personeel laten zien.
Toen was het tijd om afscheid te nemen van deze groep personeel. De vrijdag namen we afscheid van de andere groep. We zijn ze ontzettend dankbaar dat we in Elim Home mochten stage lopen. Dat we de kans hebben gekregen om dit mee te mogen maken en te ervaren wat het is om dit werk te doen en hoe deze mensen leven. We gaan de kinderen en de collega's ontzettend missen, maar ook het feit dat we toch mama's mochten zijn voor deze kinderen.

Vrijdag avond hebben we nog lekker gegeten met Ina en Janina en toen moesten we ook afscheid nemen van hen.

Zaterdag hebben we heerlijk gegeten met de familie van Alette die ondertussen ook zijn aangekomen. Zondag hebben we een relaxte dag met hen gehad en maandag zijn Alette en ik samen op een cruise geweest! Dinsdag zijn we nog een keer naar Kaap de Goede Hoop geweest, ook met z'n allen. Ook al is het voor de tweede keer; het blijft er prachtig!

Vanavond zullen we hier nog een extra gast :p ontvangen; Marcel is onderweg! Dan zijn we voor de laatste weken hier in Afrika compleet.

We danken God elke dag voor het feit dat we hier in Afrika mochten leven en dat we deze kans en ervaring hebben gekregen!

Heel veel liefs, ons tweetjes

• 10 Juni 2015 - 12:03

Pa En Ma Beens:

Goedemorgen allemaal daar,

Wat gaat de tijd toch snel, jullie zijn nu aan het afbouwen.
    Ook afscheid nemen doet pijn, maar de blik gaat nu ook weer vooruit naar jullie toekomst en ook dat hoeven jullie niet alleen te doen!!

Ook al zijn jullie nu nog in Z.A de bekenden omringen jullie nu alweer.
    We zouden zeggen geniet met z'n allen en we hopen op een gezonde thuiskomst de familie kijkt ook naar jullie uit.

Hartelijke groet,
    Pa en ma Beens

• 14 Juni 2015 - 19:37

Diny Stam:

Prachtig om te lezen...zie het helemaal voor me.
    nog fijne week en behouden terugreis.
    God zij met jullie..

Verslag uit: Zuid-Afrika, Elim

Inge en Alette

Lieve lezers, Wij zijn Inge en Alette, wij hopen vanaf 11 februari naar Zuid-Afrika te gaan. We hopen stage te gaan lopen bij Elim Home, dat is een gehandicapten tehuis. Onze ervaringen en hoe het met ons gaat willen we met jullie delen, daarom willen we zo nu en dan een verhaal op onze blog neerzetten! Liefs, Inge en Alette

Actief sinds 14 Jan. 2015