Al weer meer dan 4 weken in Afrika - Reisverslag uit Elim, Zuid-Afrika van Inge en Alette - WaarBenJij.nu Al weer meer dan 4 weken in Afrika - Reisverslag uit Elim, Zuid-Afrika van Inge en Alette - WaarBenJij.nu

Al weer meer dan 4 weken in Afrika

Blijf op de hoogte en volg Inge en Alette

17 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Elim

Lieve lezers en lezeressen :)
Ondertussen zijn we hier alweer meer dan een maand, de tijd vliegt hier. Vorige week hebben we weer een leuke week stage gehad! Alette heeft tijdens een activiteit bij de OT samen met de andere OT'ers de kinderen helemaal onder geverfd, super lachen!
Dus na een geslaagde week zijn we het weekend naar Rosalie en Gerdie geweest. Wat hebben we daar ontzettend veel lol gehad! Vrijdagochtend zijn we vroeg vertrokken met de taxi naar Somerset West, daar hebben we eerst even lekker geshopt en aan het eind van de middag kwamen Rosalie en Gerdie ons ophalen. Helemaal uitgelaten en druk als we waren hebben we alle ervaringen met elkaar gedeeld!
Zaterdag zijn we na een heerlijk wafelontbijt, even over het strand gelopen. Daarna zijn we naar de kerkdienst geweest van de begeleider van Gerdie die trouwde. Na de kerkdienst zijn we naar de Tafelberg geweest, dat dit 1 van de 7 wereldwonderen is geloven wij nu echt wel! Wat is het daar prachtig zeg!
Zondag zijn we met Rosalie en Gerdie naar de kerk geweest, waar na we werden uitgenodigd voor een BBQ bij echtpaar uit de gemeente. Hun dochtertje was jarig en wij mochten dit mee vieren. Hier hebben we de hele middag gezeten, het waren echt ontzettend aardige mensen en we hebben een enorme lol gehad! We hebben hier wel echt leren vlees eten want we hebben springbok gehad, die Pieter ( de man) zelf heeft die geschoten. Maar goed dat hij dit niet van te voren had verteld...
En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Moe maar voldaan lagen we 3 uurtjes later in bed.
Het was een geweldig weekend!
Baie dankie Rosalie en Gerdie!
Foto's van het weekend staan onder onze blog.

Liefs, Alette en Inge.

• 18 Maart 2015 - 21:35

10 Bogaardjes:

Ha nicht en studie genote,

Zit je vele kilometertjes bij ons vandaan, maar dan toch vanavond je even hebben gezien en je stem gehoord. Super leuk ef skype. Je zag er weer netjes uit na het verf spektakel en begon alweer te genieten als we naar het afgelopen weekend vroegen.
    Voor ons gevoel is deze eerste maand al omgevlogen, dus geniet ervan en veel succes met jullie stage.
    Nog heeeeel even en het einde is inzicht .....

We wensen jullie Gods dichte nabijheid toe, als er soms nog moeilijke tijden komen !!
    Baie KAJWCMLCH & A

• 23 Maart 2015 - 13:54

Ina Bogaard:

Hoi meiden
    leuk af en toe eens wat te lezen van jullie het moet er volgens mij wel erg leuk zijn geniet er maar van straks vinden jullie het zo leuk dat je niet meer terug wil
    ik print het netjes uit en doen het bij opa en oma in de map blijven ze helemaal op de hoogte van jullie
    groeten van Tante Ina en natuurlijk ome Maarten en de rest

Verslag uit: Zuid-Afrika, Elim

Inge en Alette

Lieve lezers, Wij zijn Inge en Alette, wij hopen vanaf 11 februari naar Zuid-Afrika te gaan. We hopen stage te gaan lopen bij Elim Home, dat is een gehandicapten tehuis. Onze ervaringen en hoe het met ons gaat willen we met jullie delen, daarom willen we zo nu en dan een verhaal op onze blog neerzetten! Liefs, Inge en Alette

Actief sinds 14 Jan. 2015