Nog 1,5 week voordat het zo ver is. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Inge en Alette - WaarBenJij.nu Nog 1,5 week voordat het zo ver is. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Inge en Alette - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 week voordat het zo ver is.

Blijf op de hoogte en volg Inge en Alette

01 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve lezers,

Even een berichtje van ons, gisteren avond hebben we ons afscheidsfeest gehouden met z'n vieren. Dat echt ontzettend gezellig, maar nu komt het ook wel heel dichtbij. En wordt het ook wel heel definitief, gelukkig hebben we nog 1,5 week om te kunnen genieten van onze familie, vrienden en Nederland.
Dan wordt het volgende week ook tijd om de koffer in te gaan pakken en de allerlaatste dingetjes te regelen. De zenuwen beginnen wel iets op gang te komen voor alles wat komen gaat. Want hoe zullen we het daar vinden? En wat staat er ons te wachten? Dat zijn vragen waar we de volgende keer antwoord op zullen geven ;)

Liefs, ons

• 01 Februari 2015 - 15:13

Albert:

Suc6 daar hea.

• 09 Februari 2015 - 10:43

Ina Bogaard:

Hoi Alette
    het word spannend hoor we denken aan je en als je eens een leuk bericht stuur zal ik het uitprinten en aan opa en oma geven kunnen ze ook genieten van al je ervaringen
    we wensen jullie allen heel veel succes en een goede reis en we horen wel weer
    groeten tante ina en de rest van de fam.

• 10 Februari 2015 - 20:29

Harmke V Dijk:

Alette,

Samen met de rest van je team een goede reis toegewenst , en we horen vast nog wel van jullie.

Groetjes ,

Oom Dick en Tante Harmke

• 11 Februari 2015 - 16:16

Ilona:

Ha ladies..

Ik zit net aan jullie te denken.. Onder weg naar Afrika.. Gaaf hoor! :)
    Heel veel plezier daar!

Groetjes..

• 12 Februari 2015 - 06:08

Papa En Mama Beens:

Hallo Alette,

Ik denk dat jullie wel lekker wakker worden met zo,n uitzicht op het strand!!

Gisteravond zagen we dat jullie goed geland waren.
    Geniet van jullie vrije dagen daar.
    En een vrijdag maken jullie de reis verder af begreep ik?

Tot horens.

Groeten,
    Pa en Ma

• 13 Februari 2015 - 08:57

10 Bogaardjes:

Ha Alette & Inge,

Jullie moeten wel ver weg zitten, want oei, oei wat duurt het lang voordat we iets van jullie horen.
    Vandaag hopen jullie te worden opgehaald en de eerste ontmoetingen op jullie stage plek plaats te vinden. Veel succes en wees er ook voor elkaar !!
    We wensen jullie in alle ontmoetingen ook Gods dichte nabijheid toe, want wat een wonder Hij ziet over het rond van de aarde.
    Liefs van ons

Verslag uit: Nederland, Nederland

Inge en Alette

Lieve lezers, Wij zijn Inge en Alette, wij hopen vanaf 11 februari naar Zuid-Afrika te gaan. We hopen stage te gaan lopen bij Elim Home, dat is een gehandicapten tehuis. Onze ervaringen en hoe het met ons gaat willen we met jullie delen, daarom willen we zo nu en dan een verhaal op onze blog neerzetten! Liefs, Inge en Alette

Actief sinds 14 Jan. 2015